Maandag ochtend
Lieve sportievelingen, De komende twee maandagochtenden mag ik weer twee lessen voor jullie verzorgen. Jullie zijn de afgelopen weken verwend met een flinke dosis Zumba met Willemein en Quendell. Heerlijk! Als afwisseling staat er op de maandagochtend een workout voor jullie gepland. Een fijne power les waarbij de nadruk ligt op het tonen van je spieren. We gaan met de dumbells aan de slag en doen zowel staande oefeningen als op de mat. Neem je handdoek (en flesje water) dus mee. Het tempo van de les ligt laag zodat we echt gecontroleerd en veilig de spiergroepen kunnen aanspreken en goed te doen is met de warmte. De les is voor elk niveau en ik houd je goed in de gaten. Dus schroom niet, meld je lekker aan.
Op het moment ben ik bezig met muziek uitzoeken en ik zit helemaal in de vrouwelijke popidolen vibe. Denk aan muziek van Britney Spears, Christina Aguilera, Jennifer Lopez maar ook dua lipa, Ariana Grande en vele anderen.
Heb je zin om een uurtje alle spiergroepen in vuur en vlam te zetten en ondertussen stiekem mee te blèren met deze powervrouwen, meld je dan alvast aan.
Tot maandag! π